Created from electromagnetic fields in 0 milliseconds;
 
2012.05.31: AZ LD50.HU MÁTÓL READ-ONLY MÚZEUM. KÖSZÖNJÜK MINDENKINEK AZ ELMÚLT 11 ÉVET.



liquid

estee

9th

d4m4g3

LD50 e-könyv. Majd.
 
  •  

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

----------------
Ti, LD50 támogatók
 
Felhasználónév
Jelszó
 
MACHINE MUSIC

HARDERGENERATION (NINTH)

PLANETDAMAGE (DAMAGE)

NEGATIVE ART (ZERO)

SOUND OF JAPAN (CASE)

KULTBLOG

BEATS (SAJTOS)

101KLUB

LD50 @ LAST.FM


BLACK-HEAD AGENCY
 
 
 
Mi legyen az LD50 "utód oldal" neve?
DarkDimension
 
(21.3% - 40 szavazat)
LD51
 
(40.1% - 75 szavazat)
LD100
 
(28.3% - 53 szavazat)
Más, írok kommentek közé
 
(10.1% - 19 szavazat)
 
: : : : : :
 
2011. március 7., Hétfő 23:47
IPARI NEGYED - Crit jegyzetei
Újabb hiánypótló rovat indul útjára az LD50 fõoldalán, mégpedig egy autentikus, old school szegecsfej, Crit (a HUN INDUSTRIAL TECH ipari pdf magazin egyszemélyes hadserege) klaviatúrája nyomán. A továbbiakban a hazai feketeruhás szcéna kényes kérdéseinek boncolgatása lesz a menü, érzékeny lelkû popperek ne kattingassanak, viszont azoknak, akiket egy kicsit is érint a téma (ill. azoknak, akik industrial vagy "cyber" arcként definiálják önmagukat), gyakorlatilag kötelezõ a csendes, figyelmes olvasás, mély értelmezés, végül a saját gondolatok megosztása.


Mi történt az elmúlt 3 évben a magyarországi ipari szubkult színtéren?
avagy mirõl szólhat(na) a mai magyar indusztriál?


A mindent felemésztõ közöny mocsarából közvetítem ismét a fájdalmat és az élményt.

Álljon itt egy rövid akut állapotfelmérés arról, mi minden történt (és nem történt) a hazai ipari elektronikai színtéren és szubkultúrában. Lehetséges, hogy futószalagon szállított nosztalgia-import lesz belõle, de azért bátor vagyok, vállalom. Kezdjük ott, hogy Életérzés!

szöveg by Crit
Sokunkban korábban még megvolt ez, de ahogy mostanában érzékelem, nyomokban már csak mogyorót és egyéb csonthéjas termékeket, adalék anyagokat tartalmaz. Elõdeinkben (és egykoron bennünk is) ott feszített az ipari életérzés, ez katalizálta a különféle mûvészeti alkotói cselekvéseket, terveket, ebbõl születtek végsõ soron érdekes és tehetséges zenekarok, különféle emlékezetes performanszok. Egyik barátom idézte fel nemrég egy beszélgetés során egykori élményeit, hogyan szöktek be annak idején a Ganzba, csak hogy egyszerûen feküdjenek a szél mozgatta törött üvegtáblák alatt a mocsokban, vagy éppen egy szülinapi bulin 10 kilós kalapáccsal vertek szét egy centrifugát „Zenéljünk!” felkiáltással. Ez pedig inspiráló volt.

Eszembe jutnak nekem is a korabeli lelkes zenekari próbálkozások (pl. CMC, Lyuhász Lyácint Bt., Interzone, Plasma Pool stb.), és olyanok is, amikre ha visszafogottan és csendesen is lelkesedtünk, mégis megtapasztalható volt alkotásaikban, fellépéseikben a spontaneitás és a külvilág, a környezetünk fonákságaira, hazugságaira adott heves válaszreakciók széles spektruma. Odadöngölt a földhöz bennünket az élmény, pedig nem volt mögöttük semmiféle média-moguli nagyhatalom nagy kupac pénzekkel. Ezen bizarr projektek tele voltak múltidézéssel, tiszteletadással, feldolgozással, kritikával és természetesen fiatalos, dinamikus lázadással is.

Ami fájó lehet, hogy az indusztriális életérzés a 21. századra szó szerint elkopott, a posztindusztriális pedig egyáltalán ki sem alakult. Egyik januári hétvégén épp a rádiókabaréban hallottam, amint az egyik komikus azt mondta kissé bánatos nosztalgiával (nem szó szerint idézve): „A szocializmusban volt olyan, hogy gyár. A fiatalabbaknak mondom, hogy az egy épület volt és arról lehetett megismerni, hogy kémény volt rajta.” (nevetés) Ez számomra mindent elmond arról a környezetrõl, amiben felnõttünk és mára szinte nyomtalanul eltûnt. Azt tapasztalom, hogy egy olyan országban élünk, amiben valaha (a mostanihoz képest) intenzív termelés folyt, mára pedig csak pénzügyi kereskedés és ügyeskedés megy és egyébként is mindenki mindent azonnal és ingyen akar. Furcsa, de szinte minden magyar városban van már kínai üzlet meg hiteliroda. Ipar, gyárak, valódi termelés már sehol. Legfeljebb bérrabszolgákkal dolgoztató üzemek, alkatrészek összeszerelése éhbérért, havi szinten ciklikusan kölcsönzött munkaerõvel. Mellette hatalmas bevásárlóközpontok sivár tájképei gigantikus parkolókkal és egymásba láncolt bevásárlókocsik acélszörnyeivel. Üresen kongó raktárházak, kiadhatatlan irodaházak, üzlethelyiségek, galambürülékes szellemvárosok és elhagyatott lepusztult városrészek, elvándorolt népesség, itthon maradt rosszkedvû és passzívvá vált lakosság. Pocokszemû tv-emberek, értékrendszerek összeomlása. Nincs már hiteles tájékoztatás sem, az apró betûs részeknek is van még apróbb betûs része. Kacifántos jogi nyelvezetben fuldoklunk, mindent elárasztó használhatatlan és feldolgozhatatlan információk fojtogatnak bennünket. Egyszerûen nem tudod már, melyik eszközöd firmware-jét frissítsd, miközben a saját képességeid folyamatosan és biztosan kopnak, szürkülnek el, hogy aztán egy nap porózus anyaggá váljanak, amit aztán szerteszór egy erõsebb viharos tavaszi szél. Ebben az országban simán megszöknek a vádlottak a bírósági tárgyalásról ítélethirdetés elõtt/után. Elnyûtt arcú irodai munkások elnyûtt munkástáskáiban lappang az eltékozolt idõ, a hosszú szárú fekete nõi csizmák fetisizmusában pedig magányosan vándorol a sötét képzelet. Külsõségekre adó fesssön-népek és a gondolkodás devalvációja, hétvégi fõvárosi bulik súlytalanságába és a mindent gyógyító felejtésbe menekülõ, céltalan emberek. Ezek lennének tehát a mostani keretek, ami milliónyi érdekes témát és inspirációt szolgáltathatna. Ha lenne olyan, aki megalkotná és ha lenne olyan, akit érdekelhet.

Az elmúlt 3 évrõl azért azt meg tudom állapítani, hogy némi összefogás azért felfutott. Fõleg ami a koncertszervezést illeti, innen nézve szép kis biznisszé nõtte ki magát. El kell ismerni, hogy olyan nagy és neves, nemzetközileg elismert zenekarok tették (és teszik) tiszteletüket hazánkban, amikre korábban csak elvétve, vagy egyáltalán nem volt példa. Le a kalappal azon szervezõk elõtt, akik energiáikat nem kímélve elhoztak ide olyan produkciókat, amikért 1-2 évtizeddel ezelõtt még külföldre kellett zarándokolnunk. Jó pár koncerten megfordultam az elmúlt években és mégis a legfõbb öröm az volt, hogy egyrészt sikerült régi barátokkal összefutni és beszélni ezekrõl a kérdésekrõl, másrészt bizonyságot nyert ismét, hogy a magyar rajongótáborok még mindig élnek, nagyjából összetrombitálhatók, szépen befizetnek a rendezvényekre, tehát ezek szerint van még erre kereslet. Szép számmal felfedezhetõk a lustuló és lassan 40 felé vánszorgó korosztályunk mellett azért fiatalok is, akik ugyan lehet nem fújnak fejbõl komplett zenekari életmûveket, de legalább a legutolsó aktuális lemez ismeretében jelen vannak, mutogatják magukat. Persze a maguk módján kívülállók õk is, mint mi mindannyian, többnyire feketébe öltözött érzékeny emberek.

Ami viszont keserû szájízt okoz, hogy ez is csak egyfajta globalizációs melléktermék. Valahogy az az érzésem, hogy a magyar zenekarok még inkább kiszorultak a színpadokról, alig születnek friss és kirobbanó hatású produkciók. Nagyon kevés magyar ipari album jön ki, az is vagy önerõbõl magánkiadásban, vagy eleve külföldi kiadónál kis példányszámban (és egy hamar lefutó mínuszos hírrel). Nekem továbbra is az a jól beazonosítható régi fájdalmam, hogy megszûntek az igazi kis klubkoncertek, az alternatív helyek, a szimplán spontán örömzenélés mindenféle Mahasz- és Artisjus-rajtaütések nélkül. Félreértés ne essék: teljesen rendben van az, hogy szervezõdnek nagyobb volumenû többfellépõs underground fesztiválok és nagyszabású koncertek (igaz, húzós beugró- és italárakkal, de ez most mindegy). Amíg mindez kifizetõdõ, addig ennek bizonyára lesz jövõje is. Leborulok azon szervezõk elõtt, akik képesek tetõ alá hozni ilyen eseményeket, mert ezek az élmények is elzakatolnak egy ideig a fejünkben, segítenek kitartani a mindennapi lélektelen robotolásunkban. De közben mellette mégis haldoklik valami: az Életérzés és a hazai képviselet, az itthoni témák külszíni fejtése. Lehet, hogy az egész hazai ipari mozgalomnak le kellene vonulnia ismét az undergroundba és komplett elölrõl kezdenie mindent.

Nem tudom, hogy a fentiekhez képest mit tudna véleményként hozzátenni az a maradék kis csapat (Impact Pulse, Nostromo7, Lightphaser, First Aid For Souls), akik még valamennyire aktívak a színtéren az évi 1-2 fellépésükkel. Jó lenne õket is megkérdezni és teret adni a gondolataiknak. Továbbá jó lenne kapacitálni a többieket, akik jelenleg láthatatlanok és bujkálnak.

Bõven lenne itt még mit tenni. És hogy mirõl is szólhatna a mai magyar indusztriál?
Azt a fentiekben kifejtettem.

Crit
| 72 hozzászólás © 9th
<<< [5] 4 3 2 1 >>>
Hozzászólok
windows111   2011. augusztus 10., Szerda ( 09:48 ) #72
Regisztráció időpontja:
2011. augusztus 10.
Üzenetek száma: 4
''
Microsoft will need to focus on other types of search: you can search to find his business buyers,(http://www.windows7product-key.net/), This second Kunduejiman the United States who have the search engine, Windows 7 Product Key,Google is a big difference too, Windows XP Product Key, Binnun Microsoft, including $ 2.6 billion last fiscal losses, Windows Vista Product Key,including online operations, is Microsoft's fault, Office 2010 Product Key,Facebook and Apple are good may be worth the end result of sales to make up for a better investment, Microsoft Product Key,Microsoft will join the search to improve, Office 2007 Product Key,such as mobile operators and commercial software is the mark but the company's other products, the investment value. Microsoft's search market share of 27% in the U.S. market, Windows 7 Key,one of Google Beroboda
windows111   2011. augusztus 10., Szerda ( 09:48 ) #71
Regisztráció időpontja:
2011. augusztus 10.
Üzenetek száma: 4
''
Recently, negative, or, under favorable circumstances,(http://www.windows7product-key.net/), Microsoft's sales and profits will be assessed units of billions of dollars,

[url=http://www.windows7product-key.net/]Windows 7 Product Key[/url],Sales and profit development of the Windows operating system and Office suite of the main sources,

[url=http://www.windows7product-key.net/]Windows XP Product Key[/url],Today, the world's most influential, [url=http://www.windows7product-key.net/]Windows Vista Product Key

[/url],the most important is to create an operating system is the world's millions of computers running the Windows operating system, [url=http://www.windows7product-key.net/]

Office 2010 Product Key[/url],
With Windows7, Microsoft has also joined the popular Windows operating system has reached new heights. MS, next year, [url=http://www.windows7product-key.net/]Microsoft Product

Key[/url],despite rumors Windows8, [url=http://www.windows7product-key.net/]Office 2007 Product Key[/url],Microsoft has been promoting the latest operating system Windows7.

Microsoft's Windows7 still a huge success, [url=http://www.windows7product-key.net/]Windows 7 Key[/url],the company said it was the fastest-selling in any operating system.

windows111   2011. augusztus 10., Szerda ( 09:47 ) #70
Regisztráció időpontja:
2011. augusztus 10.
Üzenetek száma: 4
''
Recently, negative, or, under favorable circumstances,(http://www.windows7product-key.net/), Microsoft's sales and profits will be assessed units of billions of dollars, <a

href="http://www.windows7product-key.net/">Windows 7 Product Key</a>,Sales and profit development of the Windows operating system and Office suite of the main sources, <a

href="http://www.windows7product-key.net/">Windows XP Product Key</a>,Today, the world's most influential, <a href="http://www.windows7product-key.net/">Windows Vista Product

Key</a>,the most important is to create an operating system is the world's millions of computers running the Windows operating system, <a href="http://www.windows7product-

key.net/">Office 2010 Product Key</a>,
With Windows7, Microsoft has also joined the popular Windows operating system has reached new heights. MS, next year, <a href="http://www.windows7product-key.net/">Microsoft

Product Key</a>,despite rumors Windows8, <a href="http://www.windows7product-key.net/">Office 2007 Product Key</a>,Microsoft has been promoting the latest operating system

Windows7. Microsoft's Windows7 still a huge success, <a href="http://www.windows7product-key.net/">Windows 7 Key</a>,the company said it was the fastest-selling in any operating

system.
Lenimo   2011. március 28., Hétfő ( 20:54 ) #69
Regisztráció időpontja:
2009. június 17.
Üzenetek száma: 86
roflmao?
elõször nem szerettem volna hozzászólni a témához, de azt hiszem hogy most egy kicsit muszáj, mert rá szeretnék valamire mutatni.
az elsõ nagy probléma, ami felmerült ebben a témában, hogy fiatalok vs öregek, egyik se nyitott a másikra, satöbbi. 'kicsit' le fogom butítani a dolgokat(nehogy valaki megsértõdjön) , a buli gyakorlatára korlátozva:
az 'öregek' szeretik az EBM-et, az industrial korai szakaszát, a régebbi hangzású zenét, bulikon meg ugye tombolni, a szó szoros értelmében, és átérezni a zene adta gondolatokat, érzést, meg a többit amit kell.
ellenben egy mai fiatallal, aki szereti az industrial-rave/aggrotech/rythm & noise/mittudomén milyen zenét, ami 4/4 ütemre épül fel, lehet rá pakolni, varázsolni, segget rázni stb, minél tisztább és erõsebb a basszus annál jobb, szöveg/dallam nem is kell feltétlen. érezheti, hogy a mûrasztájával, platformjával, necckesztyûjével beletartozik egy olyan közösségbe, ami 'hûûû de különc' (az mellékes, hogy mindenki különcebbnek érzi magát, ezért jogot érez arra hogy fikázza a másikat...)
és õk papíron egy szcénába tartoznak. szerintem eléggé egyértelmû, hogy az egyik nem szereti a másikat, mert az 'öreg' nem szereti a tipikus sablon tömegtucctuccot, amíg a fiatal meg azt a zenét, amire nem pakolhat, meg pl mûrasztában nem lehet pogózni, illetve olyan gizda hogy nincs is mivel... máshogy tombolnak, máshogy buliznak, és az egyik lenézi a másikat. az öregnek rá kéne jönnie, hogy a mai fiatalság már csak ilyen, míg a fiatalnak meg arra, hogy nem csak attól lesz menõ ha pakol a zenére, hanem mondjuk a tört ütemû industrialra is tudna kezdeni magával valamit, nem csak bambulna mint borjú az újkapura hogy 'mi ez?'
a kedvencemet meg se említem, mikor a szcénához nem túl sok közzel rendelkezõ egyén jelenik meg mondjuk a gyárudvarba, és mindenki néz boci szemekkel hogy ki ez, fú de gáz stb... és akkor
sajnos nem vagyunk megváltók, de amíg az egyik nem fogja elfogadni a másikat, addig ez fog maradni, vagy szét is lehet õket választani, de az meg kb öngyilkosság lenne...

amúgy ahogy olvastam a kommenteket, Findusz tûnt a legfiatalabbnak a maga 22 évével. na de azok, akik pl gyárba járkálnak, az a kemény 10-15 ember az döntõen még 18 v az alatti... azért az õ véleményükre is kíváncsi lennék, hogy mennyire érzik át a helyzet súlyosságát ilyen téren, illetve hogy konkrétan mit tudna hozzászólni ehhez az egészhez.
mondom ezt én, a maga 18 évével...

és ez még csak egy pont volt, a sok közül, ráadásul nem is pontosan magához a cikkhez tartozik. viccen kívül, össze kéne ülni, hogy ezeket meg lehessen beszélni, idõsebbekkel és fiatalokkal egyaránt. már akit ez még érdekel... érdekes dolgok sülnének ki belõle, úgy érzem :]
NeoC   2011. március 19., Szombat ( 18:02 ) #68
Regisztráció időpontja:
2008. június 20.
Üzenetek száma: 18
Ex Plasma Pool....

Most: NeoCortext és ArasFocum
Van olyan egyáltalán, hogy "Indusztrial-szcéna"?

Szerintem néhány elszigetelt, magányos farkas szerû alkotó van, akiknek nem is okvetlenül van sok közük egymáshoz, pont a mûfaj individualista jellegbõl fakadóan. Mert ami már valamilyen szinten "pop" jelleget hordoz, az már talán nem is indusztriál. Viszont arra meg már bemegy a közönség...:)

Persze van a "komoly" indusztriálnak is valamiféle minimális közönsége, akik talán harminc embert jelentenek is itthon, jó esetben, ha éppen van kedvük kimozdulni.

Természetesen mindez adja az egész jelenlegi "szcéna" erõsen underground jellegét is, ami jó is, meg rossz is. Nem üzlet (ez benne a nehézkes, elhivatottságot feltételezõ rész), viszont aki rákattant, annak a kívülállás gyönyörûségét is jelentõ, szinte egyedüli elfogadható mûfaj.

Zeneileg meg nagyon különbözõ is lehet a dolog, talán azért, mert ez az egész leginkább egy hangzás.
kultakutri   2011. március 19., Szombat ( 16:26 ) (#60) #67
Regisztráció időpontja:
2007. április 14.
Üzenetek száma: 6193
~fulfill.the.secrets.of
tomorrow
to.change.the.outcome.of
yesterday~
Marvin (#60) írta:
kultakutri: Ha ez tényleg így van némely fiataloknál (azért remélem, hogy nem), mármint a ruha a fontosabb a zenénél, akkor gratulálok, secperc alatt sikerült reprodukálni azt a kívülrõl irányított fogyasztói majomházat, amibõl éppen ki akarnak lépni. Fogják a lényeget.
szerencsére természetesen nem nagy tömegekre vonatkoztatva vontam le a lentieket, de tény, hogy láttam ilyet is. hogy mennyire mutatja ez azt, hogy ténylegesen a ruházat fontosabb az öltözködésnél, és mennyire azt, hogy "csak" nem alakult ki a mérlegelés képessége (azaz van pénzem a ruhára, megveszem, és hoppá, két hét múlva eszmélek, hogy ezért/azóta már nincs pénz az esedékes koncertre) - tök mindegy, hogy életkor vagy bármi más miatt, bár szerintem a hasonló esetek fiatalabb korban lehetnek gyakoribbak, mert sokan honnan is tudhatnának rendesen gazdálkodni a saját pénzükkel, amikor a) nincs is még olyan, hogy saját, b) komolyabb dolgokban még aligha szorultak rá ilyen elõrelátásra, azaz nem volt hol "megtanulni" - azt nem tudom. mindkettõ szomorú, csak az egyik könnyebben elnézhetõ.
amúgy nem csak ebben a szcénában tapasztaltam hasonlókat, a 'japános' közösség helyenként talán még durvábban ilyen. ráadásul itt, mivel rengeteg a tényleg nagyon fiatal, ezért értelemszerûen nem (vagy javarészt nem) saját pénzbõl öltözködõ emberke, sokszor az "ovis" "melyikünkön látszik jobban apuci vastagabb pénztárcája"-hozzáállás is kiütközik az öltözködésen (és sajnos a hozzáálláson is). amitõl speciel sírni tudnék, de attól nem változik meg semmi...

a mai világban amúgy én már arra sem vennék mérget, hogy a közeghez csatlakozó emberek elsõdleges (vagy akár sokadlagos) célja az emlegetett fogyasztói majomházból való kilépés. helyenként itt is ugyanaz a "mindannyian különlegesek vagyunk, de én azért különb akarok lenni" megy - csak "feketében".
de hogy optimistább vége legyen a dolognak, a fentiekre láttam már b-verziót is: azt, hogy valaki úgy kerüljön be a közegbe, hogy tökéletesen hidegen hagyja annak underground mivolta, csak valahol szembejött, és pont ez a zene tetszett meg neki, a zene, így, magában. függetlenül attól, hogy hol helyezkedik el, vagy hogy más számára milyen tartalommal bír. én ebben az esetben nem látom a közeghez tartozás akár részleges feltételének a mainstreamból való célirányos kilépést - igaz, az ilyen hozzáálláshoz ritkán társul például közösségi külsõségek felvétele, úgyhogy abból a szempontból ez nem helytálló példa.
Findusz   2011. március 18., Péntek ( 21:59 ) (#65) #66
Regisztráció időpontja:
2004. március 10.
Üzenetek száma: 1724
Holdfiver (#65) írta:
Két dolog jutott eszembe.
Az egyik, hogy egy barátom mesélte, hogy van egy- két olyan underground kis kiadó, aki direkt csak bakeliten adja ki, az eddig ismeretlen garázsbandák zenéit. No hát, el lehet képzelni mennyire gazdagodnak meg belõle, de õk legalább szívbõl dolgoznak.
A másik. Budapesten azért van egy pár elhagyatott, üresen álló ipari épület.
Lásd: http://bco.gportal.hu/
Miért nem álltok össze páran(5-20 fõ) és kerestek fel egy ilyen helyet? Fényes nappal vagy este- mindegy. Vigyetek régi elemmel mûködõ cd- kazis magnót, hozzávalókkal. Aztán hajrá!
Ha még jobb dolgot akartok. Akkor csináljatok valami "ipari-goth" kiállítást. Tárgyak, képek stb... Aztán valamikor délután egy jó kis poszt-apokaliptikus film egy sima lap topon. Este a világítás néhány gyertya, meg csomó zseblámpa adná, amiket fel lehetne rögzíteni a falakhoz.
Nem kell bazi nagy hangfal, kicsit halkabb zenével a feltûnés is kevesebb. Vagy ha extrém dolgot akarunk, akkor mindenki hozza a fülesét a saját számaival.
Ez igazán hangulatos és biztonságos kevés emberrel lenne. Ami költség akad azt szét kell dobni. Mindenki azt hoz enni-inni amit õ akar. Persze fontos a józan és kulturált viselkedés, mert az ilyen helyek veszélyesek tudnak lenni.
Na valami ilyesmi jutott az eszembe....


vagy egy aggregátor, és akkor mehet a zene hangosan is ;)
szakadar   2011. március 18., Péntek ( 12:03 ) #64
Regisztráció időpontja:
2005. január 17.
Üzenetek száma: 350
2012.08.08. LivingTotem - sziget fesztivál

2012.12.21. KEZDŐDIK!

www.myspace.com/livingtotem
de hova tüntek az industrial partik?

Mindent meg kell hallgatni! De amig egy eredeti cd nélkül érkezik a "dj"/de még ki se irja cd-re mondván az is pénzbe kerül!!!/ , laptoppal vagy csak egy pedrájjval! Soha nem fogja megérteni a zene lényegét és ez vagy az a zene mért szól igy vagy úgy. Probáj vásárólni cd és/vagy bakelitet, bonccsdki lapoz bele fordicst meg,,,,...A tucatzenébõl azért kikéne tudni válogatni a gyöngyszemeket. Most halgattam valami német brigádot /Stahlnebel & Black Selket/ hát ez tucat a javábol, de van aki ezzel is megelékkszik, azé mer úly.
Ja, és öreg az aki annak érzi magát.
énis találkosztam 19évesel aki asztmonta hogy kiöregedett már! mivan?!?!
szakadar   2011. március 18., Péntek ( 11:59 ) #63
Regisztráció időpontja:
2005. január 17.
Üzenetek száma: 350
2012.08.08. LivingTotem - sziget fesztivál

2012.12.21. KEZDŐDIK!

www.myspace.com/livingtotem
de hova tüntek az industrial partik?

Aza baj hogy nemszabad régi és új zenéket nézni, hangzásba pedig ugyan azokat a szintiket és dobgépeket használják amiket régen csak kicsit másképp, sõtt nem retró miatt használnak régi "vasakat" hanemer qa jól szól még most is!!!! azér rántotthúst és krumplipürét is eszünk /a nagy átlag/ nem csak bígmekket vagy „házi nyúlfilé, balzsamecettel marinált gomba salátával és feketegyökér pürével” vagy zacskós tésztát. –ez jól hanzot,na.
Van az irány ahol direkt a klasszikus electro hangzást adják bakeliten! Enfant terrible rec.
Van amelyik meg a totális tökéletes minõséget…………
Findusz   2011. március 17., Csütörtök ( 22:17 ) (#61) #62
Regisztráció időpontja:
2004. március 10.
Üzenetek száma: 1724
Crit (#61) írta:
Ismét bejelentkezem a cikkem kapcsán. Elsõként köszönet mindenkinek a velõs, tartalmas és kritikus hozzászólásokért. Nem gondoltam volna, hogy ennyiféle vélemény és nézet halmozódik fel itt egyben. Rengeteg ötletet és gondolkodnivalót adtatok, bár néha homlokráncolva figyeltem, hogyan jutottunk el a vitaindító ipari életérzéstõl és a lehetséges, kidolgozásra váró magyar témairányoktól egészen a buliöltözék vs. pénzkérdésig vs buliszervízig! ;)

Nem baj ez, sõt. Ettõl vicces ez a furcsa scéna, nekem pedig sok új ötletet adtatok. Komolyan.




Crit   2011. március 17., Csütörtök ( 14:19 ) #61
Regisztráció időpontja:
2009. november 24.
Üzenetek száma: 7
"if you are playing this tape then I am already dead"

HUN INDUSTRIAL TECH magazin
Ismét bejelentkezem a cikkem kapcsán. Elsõként köszönet mindenkinek a velõs, tartalmas és kritikus hozzászólásokért. Nem gondoltam volna, hogy ennyiféle vélemény és nézet halmozódik fel itt egyben. Rengeteg ötletet és gondolkodnivalót adtatok, bár néha homlokráncolva figyeltem, hogyan jutottunk el a vitaindító ipari életérzéstõl és a lehetséges, kidolgozásra váró magyar témairányoktól egészen a buliöltözék vs. pénzkérdésig vs buliszervízig! ;)

Nem baj ez, sõt. Ettõl vicces ez a furcsa scéna, nekem pedig sok új ötletet adtatok. Komolyan.
Marvin   2011. március 17., Csütörtök ( 10:03 ) #60
Regisztráció időpontja:
2002. augusztus 20.
Üzenetek száma: 15241


Láttam egy képet Anna
Frankról, szerintem ronda.



kultakutri: Ha ez tényleg így van némely fiataloknál (azért remélem, hogy nem), mármint a ruha a fontosabb a zenénél, akkor gratulálok, secperc alatt sikerült reprodukálni azt a kívülrõl irányított fogyasztói majomházat, amibõl éppen ki akarnak lépni. Fogják a lényeget.
Zarak   2011. március 16., Szerda ( 14:05 ) #59
Regisztráció időpontja:
2005. május 4.
Üzenetek száma: 3290
NO SURRENDER!
latom megy a kinek mire van penze, es a fiatalok vs. oregek szoveg.
Ebben is, abban is van valami, mindket temaban.
Azt hiszem megvannak azok is, akiknek van penze, csak masra kolti, azok is, akik koltenek koncertre, de nem tudjak valami miatt, pedig nem a koulsosegekre vesztegetik, es persze azt hiszem az oregek es a fiatalok egyarant elzarkozoak egymastol, bar azt hiszem azert megis az oregeknel van a megoldas kulcsa, elvegre ok azok akik kezeben ott van a nyomos teny, hogy ok a szubkult oregjei.

A magam reszerol:
sosem tudtam osszehozni hogy barhova is eljussak.
a kutya nem all velem szoba az egesz szcenabol, de ugy komolyan.
nem tudom hogyan nyissak az oregek fele.
a 24 evemmel nem tudom mennyire tartozhatok meg a fiatalok koze.
sose voltam tul jol eleresztve penzzel, most meg plane nem, szoval a kulsosegek nalam csak jelkepesen vannak meg: egyszeru munkavedelmi bakancs (az a rusnya nagyon igazi), egyszeru fekete ruha egy darab lanccal disznek ra (es azt se mindig hordom, sokszor csak ugy nezek ki mint akarki mas, tok szimplan).
Szoval a kuslosegekben se vagyok elveszve, de nem is nagyon szarik ram barki... ehhez persze jon meg az, hogy hol es mikor fordultam volna elo?
Es a vicc, hogy itt Londonban sem jobb a helyzetem, kicsit sem. A lehetosegek lognak az orrom elott, talan nem is valodiak, sot biztosan nem, es ugysem engedhetek meg magamnak semmit sem.
Es nem en vagyok az egyetlen aki igy van ezzel, azt hiszem.

(#) írta:
tar:

Õ (a személy) hallgatja, élvezi a zenét; átéli az élményt, amit ez a zene nyújt számára; gondolatokat, érzéseket generál benne - azaz ezen a személyes szinten, amíg ezek az élmények megvannak, addig nincsen hanyatlás (és ez nem azt jelenti, hogy egy szemernyivel is kevésbé szeretné vagy kevesebbet jelentene számára ez a stílus - egyszerûen csak más szinten mûködik)


Na ezzel en is teljesen igy vagyok, mint a "szemely", ennek ertelmeben akkor tehat nincs hanyatlas, csak igy mukodik manapsag ez az egesz, elszeparalva.
De nekem akkor is kenyelmetlen a dolog.
Tenyleg van valami abban, hogy az egesz most igy sem ugy mukodik ahogy kellene, pedig en sosem lattam mashogy mukodni, de megis tudom.
Mindegy, nem akarok vitatkozni, csak ertelek is meg nem is.
<<< [5] 4 3 2 1 >>>

:(


Ez az oldal nem jöhetett volna létre, ha nincs a www.pardey.org
Oldalaink megtekintéséhez IE 5.5+ valamint Flash plug-in szükséges. Impresszum | E-mail
Design: Monokrome Vision